Prekių pristatymo taisyklės

***Pirkėjas, užsakydamas prekes internetinėje parduotuvėje www.irankiaiprofesionalams.lt, turi nurodyti adresą, kuriuo pageidauja gauti prekes.

***Pristatymo kaina Pirkėjo pageidaujamu adresu nurodyta formuojant užsakymą. Atsiskaitant grynaisiais pinigais juos sumokant prekes pristatančiam kurjeriui (C.O.D. paslauga), papildomai apmokestinama 1.00 € su PVM.

***Didelių gabaritų siuntiniams gali būti taikomas nuo 17.00 € pristatymo mokestis. Apie šį mokestį Pardavėjas informuoja Pirkėją raštu arba telefonu prieš pristatydamas prekes ir tik Pirkėjui sutikus su pristatymo sąlygomis toks užsakymas yra vykdomas.

***Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes pats, tais atvejais, kai Pirkėjas neturi galimybės priimti prekių, jas atsiimti gali Pirkėjo įgaliotas atstovas.

***Prekių priėmimo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba kurjeriu patikrinti prekių būklę. Jei prekių būklė netinkama, būtina surašyti laisvos formos prekės pažeidimo aktą, kurį abi šalys turi patvirtinti savo parašais. Pirkėjas tokiu atveju privalo per 2 darbo dienas nuo pažeidimo akto surašymo informuoti Pardavėją apie pažeidimo akto pildymo faktą.

***Jei Pirkėjas pasirašo prekių priėmimo-perdavimo aktą, laikoma, kad Pirkėjas gavo kokybiškas prekes ir Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl mechaninių prekių pažeidimų.


Follow us on Facebook